برخی از مزایای استفاده از سیستم کنترل تردد و دسترسی در یک مجموعه اداری :

۱) بهینه سازی و بازنگری در امنیت مجموعه:

اولین و مهمترین وظیفه یک سیستم کنترل تردد ایجاد امنیت به وسیله ثبت هر گونه تردد اشخاص در سیستم می باشد که به دلیل گستردگی نقاط کنترلی و در عیت حال متمرکز بودن  مرکز مدیریت و مانیتورینگ می توان به راحتی هرنوع گذر مشکوک افراد در درون سازمان را بررسی و پیگیری کرد.

۲) خصوصی سازی سیستم:

یک سیستم کنترل تردد مدرن و پویا میتواند بر اساس الزامات تعیین شده توسط مدیریت یک مجموعه برنامه ریزی و به کار خود ادامه دهد. همچنین یک مدیر می تواند گزارشات مد نظر خود را در هرکجا و هر زمان دریافت و در صورت نیاز از راه دور تغییرات لازم را برروی سیستم اعمال و ذخیره سازی کند.

۳) حذف نیروی انسانی مازاد:

یک سیستم کنترل تردد به صرت اتوماتیک و طبق برنامه ریزی قبلی اجازه دسترسی را برای افراد صادر میکند. به همین دلیل نیازی جهت استقرار نیروهای حراست جهت کنترل و بررسی، همچنین هماهنگی های بعدی  و اتلاف وقت وجود ندارد.

۴)ارتقای نظام پرداخت به کارکنان:

سیستم های کنترل تردد میتوانند با استفاده از نرم افزار مربوطه گزارشات آماده جهت محاسبه زمان های ورود و خروج پرسنل، همچنین مجموع کارکرد آنها در ماه، در اختیار مدیر قرار دهد.

کمپانی roger با بیش از ۲۰ سال سابقه در طراحی و ساخت سیستم های کنترل تردد و دسترسی در کشور لهستان با ارائه راهکارهای متنوع و حرفه ای، همچنین قیمت رقابتی نسبت به سایر رقبای تجاری هم ردیف، به یکی از معتبرترین برند های اروپایی در این زمینه تبدیل گشته است.

pasakgroup.com

درباره pasakgroup

پیشنهاد ما به شما

classic z4 ultra

CLASSIC Z4 ULTRA

CLASSIC Z4 ULTRA پنل دزدگیر اماکن کلاسیک CLASSIC Z4 ULTRA که با نام دزدگیر Z4 …