معرفی سیستم های کنترل تردد و دسترسی

امنیت در طول تاریخ یکی از اصلی ترین دغدغه های بشریت بوده است.

انسانهای اولیه با استفاده از تکه سنگ های بزرگ یک سیستم کنترل تردد ابتدایی جهت ارتقای سطح امنیت یک مجموعه و در عین حال مدیریت و نظارت همه جانبه بر فعالیتهای صوذت گرفته در آن به بازار عرضه شده اند.

استفاده از سیستم کنترل تردد الکترونیکی تقریبا از سال ۱۹۶۰ میلادی در جهت کاهش مشکلات ناشی از مفقود شدن کلید های سنتی و همچنین ایجاد قابلیت هایی از قبیل مدیریت تردددر لحظه یک کاربر و ایجاد گزارشهای متنوع از فعالیت های او در سیستم بطور سریع و دقیق  در دنیا مورد توجه قرار گرفت. سیستم های ابتدایی از یک صفحه کلید ساده و یا کارت های مغناطیسی تماسی جهت احراز هویت بهره می برده اند که در انتهای سال ۱۹۷۰ با معرفی تکنولوژی RFID و کارت های غیر تماسی (Less Contact) به دلیل مطیات بسیار در سیستم های کنترل تردد مورد استفاده قرار گرفته اند.

در یک سیستم کنترل تردد، ترمینال ها وظیفه جمع آوری اطلاعات و ارسال آنها به یک پردازشگر مرکزی که برای درب در نظر گرفته شده است را دارن. پردازشگر مرکزی بر اساس اطلاعات و پیکربندی انجام گرفته توسط مدیر، سناریوی از پیش تعیین شده را به مرحله اجرا در می آورد.
امروزه استفاده از یک سیستم یکپارچه کنترل تردد و دسترسی در جهت اعمال مدیریت و همچنین نظارت بر نیروی انسانی شاغل در یک سازمان به امری حیاتی و اجتناب ناپذیر تبدیل شده است و اکثر شرکت های کوچک و بزرگ از چنین سیستمی در اتوماسیون اداری خود بهره می برند.
در ادامه به چند مورد از مزیات این سیستم که میتواند در یک مجموعه اداری به مدیر در جهت بهینه سازی سازمان تحت نظر خود و همچنین استفاده از تکنولوژی روز و مدرن در مکانیزه کردن امور اداری و حراست آن مجموعه کمک کند را متذکر میشویم.

درباره pasakgroup

پیشنهاد ما به شما

classic z4 ultra

CLASSIC Z4 ULTRA

CLASSIC Z4 ULTRA پنل دزدگیر اماکن کلاسیک CLASSIC Z4 ULTRA که با نام دزدگیر Z4 …